DACE “Reitan Convenience Latvia” Valdes priekšsēdētāja

Kas, tavuprāt, ir veiksmes noslēpums, lai uzņēmums sekmīgi darbotos tik ilgus gadus? 

Katra veiksmīga uzņēmuma pamatā ir lieliska komanda, un mums tāda ir! Mūsu uzņēmuma komandā ir aizrautīgi cilvēki, kuri ir gatavi jebkurā brīdī sanākt kopā un kopā arī meklēt risinājumus, kad tas ir nepieciešams. 

 

AGITA, Audita nodaļas vecākā kontroliere-konsultante

Kāda ir bijusi Tava izaugsme šajā uzņēmumā? 

Sāku strādāt kā pārdevēja, tad biju veikala vadītāja, bet vēlāk – pirmā franšīzes ņēmēja. Kad Latvijā sāka piedāvāt franšīzes ņēmēju pozīcijas, tika izvēlēti trīs cilvēki, un es biju viena no tiem. No sākuma nezināju, kas mani sagaidīs, bet nolēmu riskēt un uzņemties franšīzes ņēmēja pienākumus, un man tas arī veiksmīgi izdevās. 

KRISTĪNE, Mazumtirdzniecības reģiona vadītāja

Kas Tev vislabāk patīk, strādājot Narvesen? 

Man patīk darba dinamika un tas, ka nav divu vienādu darba dienu, nav rutīnas. Nepārtraukti notiek virzība uz priekšu un atgadās kaut kas jauns. Var teikt, ka katra diena ir kā piedzīvojums. 


INGA, Franšīzes ņemēja Rīgā

Kas Tev vislabāk patīk, strādājot Narvesen? 

Sākot strādāt šeit, iemācījos pārvarēt bailes un ieguvu drosmi uzņemties jaunus pienākumus. Sapratu, ka laika gaitā var iemācīties visu, ja vien pašam ir vēlēšanās.

 

 

INGA, Franšīzes ņēmēja Rīgā

Kāds ir Tavs mīļākais pienākums ikdienas darbā, kuru dienas notikumu gaidāt ar nepacietību?

Ieslēgt kafijas aparātu un uztaisīt pirmo krūzi kafijas! Bez tā diena nevar sākties.

 

 

ILZĪTE, Franšīzes ņēmēja Rīgā 

Kādas, tavuprāt, ir svarīgākās īpašības šajā darbā?

Pats svarīgākais ir smaidīgs, zinošs personāls. Tāpēc ir jāspēj smaidīt arī grūtās situācijās. Kaut gan – kas kuram grūti, jo zinošs personāls prot vienkārši tikt galā pat ar sarežģītām situācijām.

 

 

ELVIJS, Franšīzes ņēmējs Iecavā un Bauskā

Kāda ir bijusi Tava izaugsme šajā uzņēmumā?

Tūlīt būs jau 4 gadi, kopš šis veikals ir manā paspārnē. Trīs gados, neskaitot šo, peļņa ir uzaudzēta par 50%. Ļoti spēcīgi esam motivēti uzaudzēt pastāvīgo klientu bāzi. Atrodamies tādā vietā, ka šis veikals tomēr ir sezonāls. Mums ir izdevies iegūt diezgan daudz pastāvīgo klientu, tāpēc ziemā arī ir, ko darīt. Izaugsme ir bijusi liela, bet es uzskatu, ka ir vēl darāmā.

DACE, Franšīzes ņēmēja Rīgā

Kura no uzņēmuma vērtībām Tev ir vistuvākā un sagādā vislielāko gandarījumu?

Vienmēr un it īpaši šobrīd mana vistuvākā vērtība ir “klients ir mūsu vērtība”. Priecājos par katru klientu, kurš ienāk veikalā.

 

 

LINDA, Produktu grupas vadītāja

Ko Tu novēlētu saviem potenciālajiem nākotnes kolēģiem, kuri vēl tikai domā par darbu Narvesen?

Nešaubieties ne mirkli. Katrs mirklis ir tā vērts. Parasti saka, ka mērķis ir svarīgs, bet ne mazāk svarīgs ir ceļš, kā līdz tam nonāk. Svarīgs ir katrs solis, un to ir jāmāk spert tā, lai gūsti gandarījumu no tā. Esi drosmīgs!

 

OKSANA, Franšīzes ņēmēja Rīgā

Kādas, tavuprāt, ir svarīgākās īpašības šajā darbā?

Franšīzes ņēmējam ir jābūt stingram, prasīgam, ar labu humora izjūtu, pārliecinātam par sevi, par to, ko dari, jāmāk aizstāvēt savu viedokli, jābūt komandas spēlētājam – pārdevējiem ir ļoti svarīgi zināt, ka tu vari ar viņiem kopā darīt šo darbu.

 

 

TOMS, Franšīzes ņēmējs Jūrmalā

Kurš ir Tavs mīļākais Narvesen produkts?

Batātes jeb saldie kartupeļi. Tā ir tā lieta, kas Latvijā nav pietiekami popularizēta. Tie garšo arī bērniem.

 

 

SANITA, Franšīzes ņēmēja Rīgā

Kāds ir Tavs mīļākais pienākums ikdienas darbā, kuru dienas notikumu gaidāt ar nepacietību?

Man patīk tas, ka man ir ļoti liela komanda. Mani darbinieki ir jauki un atraktīvi. Vienmēr ir iespēja viņus uzslavēt, kas sagādā prieku gan man, gan viņiem. Tas ir pats patīkamākais manā ikdienā, ko tiešām gaidu ar prieku.

 

ILONA, Mazumtirdzniecības direktore

Kura no uzņēmuma vērtībām Tev ir vistuvākā un sagādā vislielāko gandarījumu?

Man patīk mūsu vērtības, ka strādājam ar prieku un peļņu, bet klients ir mūsu galvenā vērtība. Pēc tāda principa arī dzīvoju. Un vispār ir labāk darīt pareizās lietas, nekā darīt lietas pareizi. Jo, darot lietas pareizi, bieži kaut ko noguļam un aizejam nepariezajā virzienā.

DMITRIJS, Franšīzes ņēmējs Daugavpilī

Kas jums vislabāk patīk, strādājot “Narvesen”?

Visvairāk man patīk apkalpot un sastapt klientus, jo KLIENTS ir mūsu vērtība. Es pilnībā piekritu Odd Reitan izteikumam, ka klients ir mūsu BOSS.

Mūsu vērtības

Mēs domājam pozitīvi un tālredzīgi

Mēs runājam viens ar otru – nevis viens par otru

Klients ir mūsu vērtība

Mēs strādājam ar prieku un peļņu

Mēs koncentrējamies uz savu pamatbiznesu

Mēs uzturam augstus biznesa ētikas standartus

Mums nebūs parādu

Mēs atbalstām veiksminieku kultūru