DACE, Franšīzes ņēmēja Rīgā

Kā Tu nonāci Narvesen?

Dace: Pēc kāda pasākuma, kur biju teikusi, ka kaut ko vajadzētu dzīvē pamainīt un mana esoša darba vieta jau mani ir izsmēlusi, saņēmu zvanu ar piedāvājumu paņemt franšīzē Narvesen veikalu Vecrīgā. Sākumā gan šo domu un piedāvājumu noraidīju, jo biju strādājusi Vecrīgā, un tā mani galīgi nevilināja. Kad noliku klausuli, man galvā radās 100 jautājumi sev. Kāpēc nepamēģināt? Kāpēc nestrādāt tā, kā es vēlos, un nebūt atkarīgai tikai no kāda cita? Tā nu pēc pāris stundu debatēm pašai ar sevi un vēl papildu konsultācijas ar draugu nolēmu, ka ir jāpamēģina.

Kāda ir bijusi Tava izaugsme šajā uzņēmumā?

Sākumā divatā vadījām vienu lielu Narvesen veikalu Vecrīgā. Paralēli strādāju vēl savā darbā, jo bija bail, ka neizdosies. Pēc 6 mēnešiem sapratu, ka palikšu tikai Narvesen. Sapņoju par vairākiem veikaliem. Ilgi gājām uz šo sapni, un pēc diviem gadiem mums iedeva vēl vienu veikalu. Sapņi auga. Un atradām vietu, kur varētu atvērt Narvesen veikalu. Pašu noskatīta vieta pierādīja, ka būs peļņa. Braucām skatīties, kā notiek remontdarbi, tīrījām un sūtījām preci pilnīgi tukšam veikalam.  

Kas Tev vislabāk patīk, strādājot Narvesen?

Patīk ceturtdienas, kad Narvesen atsūta jaunos norādījumus. Tad var izpētīt, kādas jaunas preces ienāk sortimentā, kuriem produktiem samazinās pārdošanas cenas, un kādi jauni konkursi būs. Vēl ļoti patīk sūtīt un saņemt preces.

Kāds ir Tavs mīļākais pienākums ikdienas darbā, kuru dienas notikumu gaidāt ar nepacietību?

Laikam vislabāk patīk skatīties, kā klienti pērk preci un kā samazinās preces daudzums, kas salikts plauktos. Tas nozīmē, ka esam pasūtījuši to, kas klientiem visvairāk patīk.

Kura no uzņēmuma vērtībām Tev ir vistuvākā un sagādā vislielāko gandarījumu?

Vienmēr un it īpaši šobrīd mana vistuvākā vērtība ir “klients ir mūsu vērtība”. Priecājos par katru klientu, kurš ienāk veikalā.

Vai darbs Narvesen ir mainījis arī kādu no Taviem agrākajiem uzskatiem un pieņēmumiem – par pārdevēja darbu, saskarsmi ar klientiem, uzņēmuma vērtībām, jebko citu?

Īsti laikam nē. Apkalpojošajā sfērā strādāju jau 12 gadus. Pārdevēja darbs nav viegls, it īpaši šajā Covid-19 periodā. Mums, strādājot Narvesen veikalā Autoostā, ir daudz klientu, kas nav no galvaspilsētas. Tad nedaudz jūtamies kā informācijas centrs, un klientiem ir jautājumi, ar kādu transportu uz kurieni var tikt. Katrā ziņā, strādājot Narvesen, saskarsmes brīdis ar klientu ir daudz īsāks nekā, piemēram, restorānā. Tāpēc mums ir jāspēj īsākā laika sprīdī rast labāko komunikāciju.

Kādas, tavuprāt, ir svarīgākās īpašības šajā darbā?

Apķērīgums, ātrums un vēlme izprast klientu vēlmes. Tikai šeit, strādājot Autoostas Narvesen veikalā, esmu iemācījusies saprasties ar kurlmēmiem, akliem klientiem. Agrāk tādas saskarsmes nebija.

Kurš ir Tavs mīļākais Narvesen produkts?

Zaļie salāti ar fetas sieru un bietēm. Un tad ir superfood batoniņi, no kuriem mans iecienītākais ir augļu-ogu glazūrā.

Kādi ir Tavi vaļasprieki un aizraušanās no darba brīvajā laikā? Par ko interesējaties, kas Tevi iepriecina?

Patīk apskatīt Latvijas pilsētas. Mans lielākais prieks ir mans dēliņš, kurš mācās un izzina pasauli. 

Ko Tu novēlētu saviem potenciālajiem nākotnes kolēģiem, kuri vēl tikai domā par darbu Narvesen?

Nebaidīties pamēģināt, jo darbs Narvesen ir laba pieredze arī tālākajai karjerai, un ir karjeras izaugsmes iespējas tepat, Narvesen.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin