“Narvesen” ievieš jauna koncepta tirdzniecības vietas degvielas uzpildes stacijās

Vadošo mazumtirdzniecības franšīzes tīklu “Narvesen” pārvaldošais uzņēmums SIA “Narvesen Baltija” 2021. gadā rekonstruējis tirdzniecības vietas degvielas uzpildes stacijās visā Latvijā. Tās turpmāk darbosies pēc jauna koncepta un piedāvās pircējiem uz vietas baudīt burgerus, siltas maltītes, zupas un uzkodas, tajā skaitā vegānisku un veģetāru ēdienu.

“Neskatoties uz joprojām mainīgo un neprognozējamo situāciju, darbs pie “Narvesen” tirdzniecības vietu tīkla attīstības nav apstājies. Esam pilnveidojuši jauno degvielas uzpildes veikalu konceptu – pēc rekonstrukcijas šīs tirdzniecības vietas no līdzšinējām atšķiras vizuāli, preču izvietojums un veikala iekārtojums paredzēts tam, lai pircēji gūtu vēl ērtākas un ātrākas iepirkšanās pieredzi. Pēc klientu pieprasījuma esam veikuši izmaiņas arī to tirdzniecības vietu darbalaikos, kas atrodas degvielas uzpildes stacijās,” stāsta SIA “Narvesen Baltija” valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.

Degvielas uzpildes staciju veikalos uzstādītas jaunas iekārtas, kas ļauj uz vietas piedāvāt gan vegāniskus un veģetārus, gan tradicionālus ēdienus – burgerus, siltas maltītes un zupas, dažādas uzkodas. Domājot par ilgtspēju, uzlabota apgaismojuma sistēma, ieviešot LED spuldzes, dabai draudzīgākas iekārtas un uzstādītas ērtas riteņu novietnes velobraucējiem.

“Sekojot līdzi tendencēm un klientu paradumiem, tagad veikalos ir ērtāka navigācija, ko esam panākuši, izceļot dažādas produktu kategorijas. Mums ir svarīgi sniegt klientam iespēju visur justies vienlīdz labi, arī dodoties ceļā, tāpēc degvielas uzpildes staciju veikalu rekonstrukcija ir būtisks solis uzņēmuma izaugsmē,” norāda Dace Dovidena.

Tāpat kā citus Latvijas uzņēmumus, arī “Narvesen” skārusi Covid-19 pandēmija un tās izraisītās sekas, kā arī neziņa par to, vai un cik lieli ierobežojumi gaidāmi turpmāk. “Tā kā redzam, ka daudzās valstīs Covid-19 atkal izplatās, šobrīd ir grūti prognozēt, kā situācija varētu attīstīties. Tomēr nākotnē raugāmies ar optimismu, sagaidot klientu plūsmas atjaunošanos, tāpēc pastāvīgi paplašinām piedāvājumu mūsu klientiem un turpinām darbu pie tirdzniecības vietu labiekārtošanas un jaunā koncepta ieviešanas,” pauž Dace Dovidena.

Par “Narvesen” 

“Narvesen” ir vadošais mazumtirdzniecības franšīzes tīkls Latvijā ar 24 gadu pieredzi un vairāk nekā 230 tirdzniecības vietām, kas nodrošina darba vietas vairāk nekā 800 cilvēkiem. SIA “Narvesen Baltija” reģistrētas 1997. gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10 592 672 eiro. “Narvesen” nodrošina augstas kvalitātes kafiju, svaigus ēdienus un uzkodas pa ceļam un žurnālus. SIA “Narvesen Baltija” ir daļa no uzņēmumu grupas “Reitan Handel”, kas pārstāvēta Ziemeļeiropas valstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā “Narvesen”, “Caffeine”, “Pressbyrån”, “R-kiosk” un “7-Eleven”.