ELVIJS, Franšīzes ņēmējs Iecavā un Bauskā

Kā Tu nonāci Narvesen?

Elvijs: Tā bija apzināta izvēle. Ieraudzīju sludinājumu.

Kāda ir bijusi Tava izaugsme šajā uzņēmumā?

Tūlīt būs jau 4 gadi, kopš šis veikals ir manā paspārnē. Trīs gados, neskaitot šo, peļņa ir uzaudzēta par 50%. Ļoti spēcīgi esam motivēti uzaudzēt pastāvīgo klientu bāzi. Atrodamies tādā vietā, ka šis veikals tomēr ir sezonāls. Mums ir izdevies iegūt diezgan daudz pastāvīgo klientu, tāpēc ziemā arī ir, ko darīt. Izaugsme ir bijusi liela, bet es uzskatu, ka ir vēl darāmā.

Kas Tev vislabāk patīk, strādājot Narvesen?  

Man patīk tā sajūta, ka cilvēks ienāk saskābis, viņam ir bijusi riktīgi slikta diena, bet viņš iziet no veikala laimīgāks, priecīgāks un apmierinātāks, nekā ienāca. Vai arī jebkurš moments, kad cilvēkam palīdzam, pat nesaistīts ar pārdošanu. Kad ienāk cilvēks ar nestandarta lūgumu, un mēs viņam palīdzam.

Kāds ir Tavs mīļākais pienākums ikdienas darbā, kuru dienas notikumu gaidāt ar nepacietību?

Droši vien kā jebkurš cilvēks, gribu ātrāk mājās tikt, jo man tas tā baigi nesanāk. Mans pienākums noteikti ir rādīt piemēru saviem darbiniekiem. Bet man ikdienā nenormāli patīk tā sajūta, kad ir pilns veikals ar cilvēkiem. To nevar tā aprakstīt, tas ir tāds kaifs! Kad piebrauc skolēnu vai tūristu autobuss, un ir pilns veikals – tā ir tā sajūta, ko es gaidu un izbaudu.

Kura no uzņēmuma vērtībām Tev ir vistuvākā un sagādā vislielāko gandarījumu?

Strādāt ar prieku un peļņu. Bet tas ir nosacīti, jo ne vienmēr tā sanāk. Tiklīdz nav prieka vai ir nogurums, negatīvisms, to uzreiz var just gan klients, gan kolēģi. Strādāšana ar prieku uzreiz iedod visiem to gaisotni, kurā gribas strādāt.

Vai darbs Narvesen ir mainījis arī kādu no Taviem agrākajiem uzskatiem un pieņēmumiem – par pārdevēja darbu, saskarsmi ar klientiem, uzņēmuma vērtībām, jebko citu?

Tikai pastiprinājis manu izpratni par slodzi. Narvesen ir daudz darba. Ja pie manis kādreiz nāk darbinieks, kas jau ir strādājis Narvesen, es zinu, ka viņš apzinās, kas ir slodze. Gadās, ka strādājam pāri savām spēku robežām. Dažkārt citiem šķiet, ka par pārdevēju var strādāt jebkurš, bet tā nav. Ir drusciņ jābūt iekšām un motivācijai, lai strādātu par pārdevēju. Ja uzņēmumā nav izaugsmes iespēju, nav arī motivācijas. Bet strādāt par pārdevēju ir smagi un grūti.

Kādas, tavuprāt, ir svarīgākās īpašības šajā darbā?

Pacietība, drosme.

Kurš ir Tavs mīļākais Narvesen produkts?

Man ļoti garšo panīnī ar vistu. No uzkodām man garšo frī kartupeļi un Bufalo spārniņi. Ļoti garšo arī lavaša rullīši ar vistu.

Kādi ir Tavi vaļasprieki un aizraušanās no darba brīvajā laikā? Par ko interesējaties, kas Tevi iepriecina?

Vienīgais, mājās audzēju vīnogas. Dzīvoju laukos. Patīk man suņi, kaķi. Mājās atpūšos.

Ko Tu novēlētu saviem potenciālajiem nākotnes kolēģiem, kuri vēl tikai domā par darbu Narvesen?

Ja tu kādreiz domā par sava biznesa uzsākšanu un tev liekas, ka ir bail, vai tu nezini, kā darīt, vai tev nav naudas, vai jebkurš standarta jautājums, kas uzpeld, – visus šos jautājumus var atrisināt, nopērkot franšīzi. Franšīze neprasa īpaši lielus ieguldījumus. Ja nav, var izmantot friends and family support. Franšīze ir ideāla platforma, kur trenēties. Platforma, kur testēt sevi, pārbaudīt. Šeit nav tādas lietas, kur varētu kļūdīties. Te visu vienmēr var izlabot. Ideāla treniņu platforma! Nostrādā piecus gadus Narvesen, un tev ir starta kapitāls. Tu esi apguvis vadīt prasmes, prasmi saprasties ar cilvēkiem. Tu esi ieguvis iespēju redzēt, kā kustas prece, visu. Protams, tas nav viegli, bet tu šeit redzi un gūsti to pieredzi, un saproti, vai tas ir tev, vai nē. Ir jāielec tajā vāveres ritenī un jāskrien, cik vien ātri var.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin