Turpinot investēt biznesa attīstībā, “Narvesen” pērn izdevies sasniegt 2019. gada apgrozījumu 90% apmērā

Vadošo mazumtirdzniecības franšīzes tīklu “Narvesen” un “Caffeine” kafejnīcu ķēdi pārvaldošais uzņēmums SIA “Narvesen Baltija” 2020. gadā strādājis ar 61 miljonu eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 10% mazāk nekā gadu iepriekš, un 2,4 miljonu eiro zaudējumiem. Vienlaikus, neraugoties uz Covid-19 pandēmijas ietekmi, ir veiktas investīcijas tirdzniecības tīkla un infrastruktūras attīstībā vairāk nekā 1,3 miljonu eiro apmērā.

“Aizvadītais gads “Narvesen” ir bijis pilns izaicinājumu, kas saistīti gan ar tirdzniecības telpu maksimālā apmeklētāju daudzuma ierobežojumu un aizliegumu sniegt sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumus tirdzniecības vietu telpās, gan būtisko ienākošo un izejošo tūristu plūsmas samazinājumu. Visi šie apstākļi ievērojami samazināja uzņēmuma iespēju pilnvērtīgi strādāt, tāpēc, salīdzinot ar 2019. gadu, kad darbojāmies normālos apstākļos, arī vērojams apgrozījuma un peļņas samazinājums. Mūsu prioritāte pandēmijas sākumā bija nodrošināt drošus darba apstākļus franšīzes ņēmējiem un darbiniekiem un drošu iepirkšanos mūsu klientiem, jo klienti vienmēr ir mūsu galvenā prioritāte. Tādēļ mērķtiecīgi strādājām, lai klienti šajā izaicinošajā laikā justu, ka “Narvesen” un “Caffeine” ir viņiem blakus un pieejams arī grūtajos laikos, ne tikai tad, kad viss ir lieliski. Pandēmija nav mazinājusi mūsu ticību biznesa izaugsmes potenciālam, kā rezultātā 2020. gadā “Narvesen” un “Caffeine” tirdzniecības tīkla attīstībā investējām 1,3 miljonus eiro,” stāsta SIA “Narvesen Baltija” valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.

2020. gadā atvērtas 5 jaunas tirdzniecības vietas un jauns tirdzniecības kanāls – “Narvesen” un “Caffeine” produktus ir iespējams iegādāties caur internetu, izmantojot BoltFood piegādes pakalpojumus.

“ Pastāvīgi ieguldām investīcijas biznesa attīstībā, un arī pērn investīcijas novirzītas ne tikai tīkla paplašināšanai un IT infrastruktūras attīstībai, bet arī jauna veikalu  koncepta īstenošanai, atsvaidzinot tirdzniecības vietu fasādes un interjeru kopumā,” komentē Dace Dovidena.

Sadarbībā ar Latvijas ražotājiem izstrādāti jauni produkti, nostiprinot “Narvesen” pozīciju starp vadošajiem Latvijas kafijas un ātro uzkodu tirgus dalībniekiem. Privātais zīmols Fresh & Tasty 2020. gadā veidoja 87% no ēdienu pa ceļam apgrozījuma. Tāpat turpinājies darbs pie tirdzniecības vietu kvalitātes uzlabošanas, sortimenta pilnveidošanas un klientu lojalitātes stiprināšanas.

2020. gada janvārī reģistrēts viens no pēdējo gadu lielākajiem “Narvesen” darījumiem, “Narvesen” mātesuzņēmumam “Reitan Convenience” iegādājoties UAB “Keturi kambariai” piederošo SIA “Coffee Inn” ar zīmolu “Caffeine”. Līdz ar reorganizāciju SIA “Narvesen Baltija” pārņēma visus SIA “Coffee Inn” aktīvus un saistības, bet saglabāja spēcīgo “Caffeine” zīmolu.

“Nākotnē raugāmies ar optimismu, sagaidot klientu plūsmas atjaunošanos, plānojot jaunu piedāvājumu ieviešanu mūsu klientiem un jaunu tirdzniecības vietu un konceptu atvēršanu. Lai mazinātu Covid-19 ietekmi uz uzņēmumu, esam pielāgojuši savu darbību aktuālajiem apstākļiem, izvērtējot tirdzniecības vietu darbību atkarībā no klientu plūsmas, pielāgojot darba laikus un pārskatot administratīvā darba procesus un izmaksas,” skaidro Dace Dovidena.

“Narvesen” ir vadošais mazumtirdzniecības franšīzes tīkls ar 24 gadu pieredzi un 216 tirdzniecības vietām visā Latvijā, kas nodrošina darba vietas vairāk nekā 800 cilvēkiem. SIA “Narvesen Baltija” reģistrēta 1997. gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10 592 672 eiro. Uzņēmums pieder norvēģu uzņēmumam “Reitan”, kas Ziemeļeiropas valstīs un Baltijā pārstāvēta ar tādiem zīmoliem kā “Narvesen”, “7-eleven”, “Caffeine”, “R-kiosk” un “Pressbyrån”, “UnoX” un “REMA 1000”.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin