KRISTĪNE, Mazumtirdzniecības reģiona vadītāja

Kā Tu nonāci Narvesen? Vai tā bija apzināta izvēle? 
Tā bija apzināta izvēle. Aizgāju no iepriekšējās darbavietas, jo sapratu, ka tā nav man piemērota, un ilgi domāju, ko vēlos darīt tālāk. Kādu dienu braucām ar draudzeni automašīnā un viņa jautāja, ko es plānoju darīt tālāk. Sagadījās tā, ka braucām pa Krasta ielu garām benzīntankam, kur atradās arī “Narvesen”. Atbildēju: “Te es gribētu strādāt – “Narvesen”! Nosūtīju savu CV, un pēc divām nedēļām “Narvesen” vadītāja mani uzaicināja uz darba interviju. Pārrunas bija veiksmīgas un es sāku savas gaitas “Narvesen” kā pārdevēja. 


Kāda ir bijusi Tava izaugsme šajā uzņēmumā? 
Sāku strādāt “Narvesen” 2000. gada pavasarī, pēc kāda laika kļuvu par maiņas vecāko, tad jau par veikala vadītāju un pēc tam – par mazumtirdzniecības reģiona vadītāju. 


Kas Tev vislabāk patīk, strādājot Narvesen? 
Man patīk darba dinamika un tas, ka nav divu vienādu darba dienu, nav rutīnas. Nepārtraukti notiek virzība uz priekšu un atgadās kaut kas jauns. Var teikt, ka katra diena ir kā piedzīvojums. 


Kas ir Tavs mīļākais pienākums ikdienas darbā? Kuru notikumu Tu gaidi ar nepacietību?Mums īsti nav tādu rutīnas darbu un notikumu, kas nemitīgi atkārtotos. Man ļoti patīk būt kopā ar kolēģiem, patīk pozitīvā atmosfēra kolēģu vidū. Ja runājam par kādu īpaši gaidītu notikumu, tās ir ikgadējās stratēģijas sapulces, kad kopā esam radoši, iedvesmojoši un nonākam pie jaunām idejām. Šīs sapulces mani ļoti iedvesmo.. 


Kura no uzņēmuma vērtībām Tev ir vistuvākā un sagādā vislielāko gandarījumu? 
Mēs domājam pozitīvi un tālredzīgi. Pozitīva pieeja dažādām situācijām un spēja skatīties uz notiekošo citādi. Man patīk, ka “Narvesen” komandā cilvēki domā pozitīvi un tālredzīgi. Mums ir pozitīvs skatījums uz lietām un notikumiem arī brīžos, kad gadās kādi kreņķi, mēģinām saskatīt labo arī izaicinošās situācijās un mazajās ikdienas lietiņās. 


Vai darbs Narvesen ir mainījis arī kādu no Taviem agrākajiem uzskatiem un pieņēmumiem – par pārdevēja darbu, saskarsmi ar klientiem, uzņēmuma vērtībām, jebko citu?
Pirms sāku strādāt kā pārdevēja, zināju, ka šis darbs ir ļoti grūts un atbildīgs, jo klients ir liela vērtība. Esmu sapratusi, ka par pārdevēju var strādāt tikai tad, ja šis darbs ir sirdslieta. Savukārt par labu pārdevēju var kļūt tikai tad, ja patīk komunicēt un strādāt ar cilvēkiem, meklēt risinājumus un rast kopīgu valodu ar citiem. Ir svarīgi, kā tu komunicē un kādas emocijas sagādā klientam, cik daudz uzmanības un mīlestības velti, jo no tā atkarīgs, vai šis cilvēks vēlāk atgriezīsies “Narvesen”. Svarīga ir arī iecietība un sapratne, jo katrs klients ir atšķirīgs. 


Kādas, Tavuprāt, ir svarīgākās īpašības šajā darbā?
Noteikti radoša domāšana, spēja ātri reaģēt dažādās situācijās, prasme pieņemt lēmumus un strādāt ar cilvēkiem. Mīlestība pret cilvēkiem. 


Kura ir Tava mīļākā uzkoda Narvesen piedāvājumā?

Tās mainās atkarībā no sezonas. Šobrīd mana mīļāka uzkoda ir sēklu maize ar omleti, sieru un bekonu. Laba izvēle brokastīm. 


Kādi ir Tavi vaļasprieki un aizraušanās no darba brīvajā laikā? Par ko interesējies, kas Tevi iepriecina?
Man ļoti patīk gatavot kūkas un dažādus saldos kārumus ģimenei vai kolēģiem, piemēram, torti “Cielaviņa”. Gatavojot kūkas, es atslēdzos no visa un nedomāju par ikdienas lietām. Vēl man patīk kopā ar vīru doties zvejot, tas relaksē un atslābina. Kopā ar ģimeni dodamies izbraucienos apkārt Latvijai, ejam pastaigās pa dabas takām, Katru gadu braucam ceļojumos uz ārzemēm. 


Ko Tu novēlētu saviem potenciālajiem nākotnes kolēģiem, kuri vēl tikai domā par darbu Narvesen?
Es novēlu savai nākotnes komandai  būt komunikablai, atvērtai un sirsnīgai pret apkārtējiem – gan kolēģiem, gan klientiem. Prast sadarboties un mijiedarboties vienam ar otru, būt zinošiem un profesionāliem. Rūpēties par pozitīvismu un humora uzturēšanu ikdienā, tā padarot arī saspringtas darba dienas interesantākas. 


Kāds būtu Tavs novēlējums Narvesen 25. dzimšanas dienā? 
Es novēlu uzņēmumam būt tikpat radošam, turpināt iepriecināt savus klientus ar gardiem produktiem, kafiju un brokastu piedāvājumiem, kā arī būt pa ceļam katram savam klientam! Spēt iepriecināt un radīt pozitīvas emocijas klientiem un komandai, radīt klientiem vēlmi vienmēr atgriezties pie mums!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin