Ja esi jau Narvesen LV aplikācijas lietotājs un Rīgas satiksmes koda biļešu sadaļa nav pieejama veic Narvesen LV aplikācijas atjaunošanu App Store vai Google Play.

Neaktivizēta “Rīgas satiksme” sabiedriskā transporta koda biļete ir derīga 3 mēnešus. Aktivizēta koda biļete ir derīga 3 stundas tikai braucienam, kurā tā ir aktivizēta.

Šobrīd diemžēl nevaram piedāvāt iespēju anulēt jau iegādātu koda biļeti, taču jautājumu gadījumā sazinies ar Mobilly, zvanot 1859!

Šobrīd iespējams iegādāties līdz pat 10 koda biļetēm.

Jā, protams. Iekāpjot transporta līdzeklī, veic kvadrātkoda skenēšanu tik reizes, cik koda biļetes tev nepieciešams aktivizēt.

Šobrīd kodu biļešu pārsūtīšana citiem nav iespējama, koda biļete ir piesaistīta tavam Narvesen LV kontam un specifiski – tai ierīcei, kurā tā ir iegādāta.

Sadaļā “Rīgas satiksme” koda biļete vari atrast savu lietotāja atslēgas kodu. Tas ir katram lietotājam unikāli veidots, šifrēts kods, kurš ļauj no tava telefona piekļūt tavām iegādātajām biļetēm, Ja vēlēsies pārnest savas koda biļetes uz citu ierīci, ar šī koda palīdzību to būs iespējams paveikt. Iesakām šo kodu saglabāt drošā vietā ne uz sava telefona, lai ierīces pazaudēšanas gadījumā tu varētu atgūt savas iegādātās koda biļetes.

Katram tramvajam, trolejbusam un autobusam ir unikāls identifikācijas numurs, kas sastāv no pieciem cipariem. Identifikācijas numuri ir redzami gan zem kvadrātkoda, gan ir izvietoti transportlīdzekļa iekšpusē un ārpusē. Vizuālu piemēru skatīt šeit

Ja bankas kontā pietiek līdzekļu, bet pirkumu neizdodas veikt, sazinies ar Mobilly, zvanot 1859.

Gadījumā, ja transportā iekāps kontrolieris, jāatver lietotne un jāuzrāda reģistrētā koda biļete kontrolierim. 

Ja brauciena laikā viedtālrunis pārstāj darboties (izlādējies, saplīsis ekrāns vai ir citi darbības traucējumi), biļešu kontrolieris piemēro sodu par braukšanu bez biļetes, taču klientam ir tiesības iesniegt “Rīgas satiksmei” iesniegumu līgumsoda piemērošanas pamatojuma pārskatīšanai, norādot:
– klienta identifikācijas kodu (pieejams mobilajā aplikācijā) un/vai mobilā tālruņa numuru,

  • informāciju par līgumsodu (piemēram, pievienojot līgumsoda kvīts kopiju),
  • informāciju, kas pamato koda biļetes iegādi (piemēram, norādot pirkuma datumu vai pievienojot rēķinu), un informāciju  par biļetes autorizāciju
  • datumu, laiku un transportlīdzekļa identifikācijas numuru (pieejams mobilajā aplikācijā).

Nav nepieciešams. Jau nopirktu biļeti ir iespējams aktivizēt arī bez internet pieslēguma.

Aicinām iegādāties koda biļetes, vadoties pēc katra pasažiera braukšanas paradumiem, un liekas koda biļetes neiegādāties. Ja tomēr ir iegādātas koda biļetes, bet tās nav iespējams izmantot 3 mēnešu laikā no iegādes brīža, jādodas uz kādu no RS klientu apkalpošanas centriem un jāiesniedz iesniegums par atmaksas saņemšanu, iesniegumā norādot klienta identifikācijas kodu un/vai mobilā tālruņa numuru, kā arī bankas konta numuru, ja atmaksu vēlaties saņemt ar pārskaitījumu. Apmaksu par koda biļetēm iespējams saņemt 90% apmērā no noteiktās summas.