Rīgā aizvadīta unikāla klientu servisa darbinieku maskēšanās akcija

15. Marts, 2017
Rīgā aizvadīta unikāla klientu servisa darbinieku maskēšanās akcija

Jau marta sākumā visā Latvijā tiks uzsākta jauna iniciatīva “Klientu servisa mēnesis”, kas balstīta uz 2004. gadā aizsāktās “Uzslavē labu servisu” kampaņas pamatvērtībām. Tās mērķis ir pievērst sabiedrības uzmanību klientu apkalpošanai un aicināt iedzīvotājus novērtēt dažādu nozaru uzņēmumos strādājošos klientu servisa speciālistus, kas dien dienā gādā par patīkamu un kvalitatīvu apkalpošanas kultūru.

Lai atgādinātu par mūsdienu sabiedrībā nepamatoti piemirsto klientu servisa darbinieku profesiju, 20. un 22. februārī kampaņas ietvaros projekta iniciators un īstenotājs, reklāmas aģentūras VUCA, Narvesen un DPD filiālēs organizēja vēl nebijušu akciju “Pamani cilvēku katrā profesijā!”. Tās laikā abu uzņēmumu klientu servisa pārstāvji darba gaitā tika pilnībā nokrāsoti tā, lai tie saplūstu ar apkārtējo vidi. Rezultātā apmeklētājiem pavērās visai neierasts skats, kas spilgti demonstrēja, cik nemanāmi šie speciālisti sabiedrības acīs bieži vien kļūst.

Unikālās akcijas galvenā ideja bija radošā veidā izcelt uzņēmumu darbiniekus, kā arī likt cilvēkiem pievērst uzmanību un paraudzīties uz klientu apkalpošanu kā uz neatņemamu mūsu dzīves sastāvdaļu. Sabiedrībā valda uzskats, ka laba apkalpošana ir biznesa nopelns, taču patiesībā tas ir cilvēks, kurš aizsāk izcilu servisu, kamēr bizness to tikai atbalsta. Kampaņas organizatori ir pārliecināti, ka, pirmkārt, mums katram ir jāmaina sava domāšana, lai klientu servisu primāri spētu ieraudzīt kā attiecības starp cilvēkiem, jo tikai tā iespējams piedzīvot progresīvas pārmaiņas.

“Ikdienā mēs ļoti bieži saskaramies ar klientu apkalpošanu, bet tikai retais tai piešķir nozīmi. Aicinājums “Pamani cilvēku katrā profesijā!” uzrunā ikvienu, kurš dzīves steigā ir uztvēris labu apkalpošanu par pašsaprotamu, nepamanot un līdz galam nenovērtējot klientu servisa darbiniekus. Tomēr šim procesam nevajadzētu būt pašsaprotamam, jo tajā ir ieguldīta enerģija, emocijas un prasmes, ko veidojis cilvēks. Ar aizsāktās kampaņas palīdzību vēlamies uzsvērt, ka klientu apkalpošana ir divvirzienu attiecības, kurās vienlīdz liela nozīme ir abām iesaistītajām pusēm,” stāsta iniciatīvas pārstāve Zane Feifa.

Publiskā maskēšanās jau pirmajos mirkļos izsauca negaidīti lielu apmeklētāju interesi, liekot uz mirkli apstāties un raisot pārdomas par to, cik daudz uzņēmumam un tā klientiem var sniegt sabiedrības vērība un izteiktā atzinība ikdienas klientu servisa komunikācijā.

“Šogad apritēs 20 gadi kopš pirmā Narvesen veikala atvēršanas Latvijā. Aiz tā visa stāv apņēmības pilni cilvēki, kas ik dienu rūpējas par to, lai katra klienta dzīvi padarītu mazliet vienkāršāku. Arī viņi ir pelnījuši tikt pamanīti un saņemt atzinīgu smaidu vai labu vārdu. Mūsuprāt, iniciatīva "Pamani cilvēku katrā profesijā”, ir oriģināls un atraktīvs veids, kā pamanīt, izcelt un vairot labo mums apkārt,” komentē SIA Narvesen Baltija Personāla un komunikāciju departamenta direktors Andis Aleksandrovs.

DPD Latvija ir īpaši svarīgi uzturēt sūtījumu piegādes kvalitāti augstākajā līmenī. Tieši kurjeri ir tie, kuri veido uzņēmuma tēlu un kurus dienu no dienas satiek DPD klienti. Augstu vērtējam sniegto iespēju iesaistīties šajā iniciatīvā un uzrunāt iedzīvotājus, aicinot pievērst uzmanību klientu apkalpošanas sfērā strādājošajiem un  atspoguļojot viņu nozīmīgumu mūsu ikdienā,” tā DPD Latvija Pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītājs Jānis Grants.

Kampaņas iniciators un īstenotājs ir reklāmas aģentūra VUCA. Klientu servisa darbinieku apgleznošana tapusi sadarbībā ar mākslinieci Laini Kublinsku-Līdaci un fotogrāfu Artūru Martinovu. Atbalsta portāls Delfi.lv, laikraksts Neatkarīgā Rīta Avīze, ziņu aģentūra LETA, vides reklāmas uzņēmums JCDecaux, kā arī DPD Latvija un digitālā aģentūra White Digital

Saņem Narvesen jaunumus savā e-pastā