Jaunā grafiskā identitāte

25. Janvāris, 2018
Jaunā grafiskā identitāte

Redzot mūsdienu cilvēku steidzīgo ikdienas ritmu un vajadzības, Narvesen nostiprina savas pozīcijas līdzņemamo ēdienu un dzērienu segmentā un ar jaunas grafiskās identitātes ieviešanu gan logotipā, gan jauno veikalu noformējumā, izceļ savu arvien pieaugošo fokusu uz mūsdienīga un daudzveidīga pārtikas sortimenta attīstību.  

Narvesen ir vadošais franšīzes mazumtirdzniecības tīkls Latvijā, kas fokusējas uz līdzņemamo ēdienu un dzērienu, kā arī preses un servisu nodrošināšanu iedzīvotājiem. Pateicoties plašajam pārklājumam visos Latvijas reģionos, zīmolam ir augsti atpazīstamības rādītāji – 92% Latvijas iedzīvotāju zina Narvesen, bet vairāk nekā 75% pie mums iepērkas. Un mēs redzam, ka tā niša, kas, runājot par pārtiku, kļūst arvien svarīgāka īpaši steidzīgajiem pilsētniekiem, ir kvalitatīvs, svaigs un daudzveidīgs līdzņemamo ēdienu piedāvājums. Tāpēc pērn ieviesām vairāk nekā 60 jaunus produktus ar kvalitātes zīmi Fresh & Tasty, un arī šogad turpināsim strādāt, lai ieviestu tirgū virkni jaunumu,” uzņēmuma plānus komentē Narvesen Baltija valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica.

Narvesen ir zīmols, kas vienmēr bijis aktuāls un pa ceļam tieši steidzīgajiem iedzīvotājiem. Tiem, kam laiks ir viena no lielākajām vērtībām viņu dinamiskajā dzīves ritmā, kas ir aktīvi, uzņēmīgi un gatavi piedzīvot jaunas lietas un gūt nebijušu pieredzi.

 “Arī mūsu jaunajā logo ir stāsts par plūsmu. Par kustību, kurā nav vietas gulēšanai uz pagātnes lauriem vai dīkstāvei, gaidot, ko atnesīs rītdiena. Mēs esam kustībā, lai šodien paši radītu savu rītdienu. Un tieši tāpēc arī logotipa grafiskā izpildījuma un filozofijas pamatā ir izmantots plūsmas princips. Plūsma ir arī kā elpa – svaigs gaiss, kuram mēs nevaram pieskarties, bet varam sajust it visā – vizuāli, fiziski un emocionāli. Logo ir kļuvis mūsdienīgāks, dinamiskāks gan krāsās, gan formās un pielāgojams visdažādākajiem veikalu formātiem un vidēm, kur darbojas Narvesen. Vienlaikus šajā logotipā viegli atpazīstam Narvesen veikaliem jau izsenis aktuālo lielo N burtu. Tas ir kā mūsu – steidzīgo cilvēku DNS”, ar grafiskās identitātes izmaiņām iepazīstina Narvesen Baltija valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica.

Šogad jaunā grafiskā identitāte pakāpeniski tiks ieviesta Narvesen veikalos un produktu iepakojumā – etiķešu dizainā. Tikai kopā varam sasniegt vairāk, tāpēc vēlam, lai mūsu kopīgi radītā plūsma un attīstība iet arvien uz augšu!

 

Saņem Narvesen jaunumus savā e-pastā